Ajankohtaista



Tiedote 7.4.2025

Valtakunnalliset maksu-tv-lähetykset päättyivät Digitan antenni-tv-verkossa 31.5.2025 ja asiakaspalvelu on sulkeutunut.

Digitan antenniverkon Antero maksu-tv-palvelut päättyivät 31.5.2025. Digitan nykyisten maksu-tv-asiakkaiden on kuitenkin mahdollista siirtyä Telian asiakkaaksi.

Usein kysyttyä


Miksi palvelut antenniverkossa päättyivät?
Valtakunnallisia antenniverkon maksu-tv-palveluja tarjonnut Digita keskittyy jatkossa yrityksille suunnattujen palveluiden tuottamiseen ja luopui Antero-brändin alla olevasta kuluttajille suunnatusta maksu-tv-liiketoiminnastaan. Maksu-tv-kanavat suljettiin antenni-tv-verkossa 31.5.2025.

Tilaukseeni sisältyy Viaplay- tai MTV Katsomo+ -suoratoistopalvelu, voinko jatkaa sen käyttämistä?
Kaikki Anteron kautta tilatut palvelut päättyivät 31.5.2025 ja myös paketteihin kuuluneet suoratoistopalvelut päättyivät tilauksen yhteydessä. Voit kuitenkin tilata suoratoistopalveluita esimerkiksi Viaplaylta tai Telialta.

Mitä teen tv-kortille?
TV-kortin voit säilyttää/hävittää. Korttia ei tarvitse palauttaa.

Mitä jos olen maksanut sisältöjä pidemmälle ajalle?
Tulemme kontaktoimaan erikseen kaikki asiakkaat, jotka ovat maksaneet palveluja pidemmälle kuin 31.5.2025. Liikamaksut tullaan palauttamaan asiakkaiden tileille.

Miten voin jatkaa haluamieni palveluiden katsomista jatkossa?
Telia tarjoaa Anteron asiakkaille mahdollisuuden jatkaa maksu-tv-palveluiden katsomista siirtyvän asiakkaan tarjoushinnalla. Sinun tulee hyväksyä yhteydenottopyyntö kirjautumalla sisään osoitteessa anterotv.fi/kirjaudu. Voit hyväksyä yhteydenottopyynnön myös sähköpostina tai tekstiviestinä saamasi linkin kautta. Tämän jälkeen Telia on yhteydessä tarjouksen muodossa.

Miten Telia on minuun yhteydessä?
Mikäli annatte luvan yhteydenottoon, Telia on sinuun yhteydessä puhelimitse numerosta 020 690 400. Kun olet antanut luvan yhteydenottoon, Telia on yhteydessä seuraavana arkipäivänä.

Mikäli sinulla on vielä kysyttävää avoimista laskuista, voit olla suoraan yhteydessä Ropoon: Puh. 09 4246 1365 tai Onlinepalvelussa osoitteessa www.myropo.fi.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu avoinna arkisin klo 10-15.

Ennen yhteydenottoa voit tarkastaa vika- ja häiriötiedot täältä.
Palvelun nopeuttamiseksi, varaudu kertomaan asiakasnumerosi